søndag 13. november 2011

Lenge, lenge, i et par år faktisk, grubla jeg over hvilken stil jeg ville ha på spisestuen. En stil som også samboeren min kunne like. I sommer tok jeg endelig motet til meg og malte den gamle skjenken etter mormor og morfar - og jeg har ikke angra et sekund! Bordet var slitent, så vi kjøpte nytt, men vi har valgt å beholde de gamle stolene -og ikke vil vi male dem heller. Vi har satt til to stoler med armlener fra IKEA for en litt mer "hertuginnen og hovmesteren-stil". Det funker.
Det hvite trenger å brytes opp litt her hos oss som har mørke gulv i hele første etasje. Det sørger de gamle stolene for, den beige tapeten og lingardinene. Jeg er godt fornøyd med resultatet og er spent på hvordan rommet vil ta seg ut når det blir julepyntet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar