lørdag 12. november 2011

Lesekroken

Da er jeg igang! Jeg er 35 år, samboer, har ett barn, hund og høner. Vi bor i et hus med hage, som vi har brukt mange år på, men som fortsatt er under oppussing og forandring. Jeg er glad i håndarbeid og interiør, matlaging og småpusling.håper noen kan finne inspirasjon i hva jeg gjør - som jeg har funnet inspirasjon hos så mange.

 
Denne kroken brukte vi laang tid på å finne riktig løsning på, men vi er storfornøyde med resultatet.




Bordet stod i kjelleren og har vært brukt av mine besteforeldre som kjøkkenbord. Planen var å skrape av all maling og male det hvitt, men da jeg startet med varmepistolen og skrapa, ble noe av linoljemalinga sittende igjen. Den har trukket seg inn i treverket. Vi synes det var så sjarmerende at vi lot det være med det. Knotten er ny da....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar